6.23

Va klockan i morse när jag la mig i sängen!
I dag känns det som en ångvält har kört över mig. Det e nog lättare o säga vad jag inte har ont!
Men fy fan vilken rolig kväll det var i går :-D....
När vi kom till Göteborg skulle vi äta sushi (eller hur fan det stavas). Soppan var god men det andra kunde kvitta. Men  nu har jag testat det o vet vad det är!

Efter maten velade vi runt lite. Fick för oss sen att gå o disco bowla. Så det gjorde vi! Fan vad kul! Dock en förlust för mig, men jag tar det!
Efter bowlingen gick vi upp till avenyn o drack en cosmopolitan. Sen velade vi runt ännu lite mera, ha ha ha...

Men sen hamnade vi på bryggeriet. Där blev vi kvar tills det stängde. Fan vilket bra ställe! Dansade runt o drack o hade skit kul verkligen! Träffade massa folk som vi snackade runt med...

Sen åkte vi hem med tåget som gick 5.17. Så pappa var o hämtade oss kl 6 i morse i Alingsås.

En kanon kväll helt i min smak!

Nu kommer Maria...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0