Dagen...

Hotellet i går var lyckat, hade kul som alltid. Ett blåmärke rikare i alla fall. Jävla skor för det kan ju inte vara alkoholen, det e jag helt övertygad om.

Nä jag vaknade i "morse" hade laleh ringt och skickat mess allt för att jag skulle vakna, men jag sov som ett barn o hörde inget. Hon ville åka till Alingsås för det var slut rea. Så det gjorde vi. Orkade inte ens tänka på att handla kläder när jag väl kom dit. Huvudet känndes 10 storlekar för stort.

Efter Alingsås åkte vi till Malin o tog en kaffe med henne. Bestämde att vi skulle ses lite senare i kväll och dricka lite vin o äta lite gott. För det har ju inte jag pysslat med hela min semester, äta lite gott o dricka alkohol. Hmm, skumt liv jag lever just nu. Konstigt att jag inte har pajat än.

Nu börjar det ta på semestern. 3 dagar kvar eller 2. Går ju på söndag kl 22.00. Fan jag börjar änna känna lite ångest för det. Sen har jag lite små ångest för att jag strax ska flytta och inte har gjort nåt åt det än. Bara frågat massa folk om kartonger. Mer än så e det inte... Ska ta tag i allt nästa vecka när jag har börjat jobba igen. Nu vill jag bara ha kul dom sista dagarna av semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0