Den rann ut i sanden...

Motivationen alltså! Blev inte mycket gjort. Satte ju mig i soffan när jag kom hem. Och där satt jag kvar men senare blev det en liggande position i den. Somnade nog till en stund och vaknar av att Maria ringer på dörren. Men att jag sov erkände jag ju aldrig, för jag sover ju aldrig på eftermiddagarna, ha ha....

Vart på fotboll i kväll med Maria. När jag kom hem lagade (?) jag mat som jag ska ha med till jobbet i morgon. Det har verkligen inte hänt på år o dagar. Dock bara makaroner o korv men bättre i alla fall än som i dag när bara ett äpple var med....
Det kanske finns hopp för Jossan till o med trots allt ;-)...

Nu ska jag åka bort till Laleh o ta en natt cigg med henne. Sen blir det hem till sängen. Skönt att börja 9.30 i morgon i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0