Denna dagen...

Då var det kväll igen då. Tycker inte att det e annat än morgon o kväll. I morse var jag hur trött som helst när klockan ringde. Somnade som vanligt runt 2. Satte mig tyvärr vid datorn när jag kom hem i från Laleh. Fattar inte varför man e så dum o inte tar till vara på dom 2 extra timmarna som man får sova när jag börjar 9.30.

I dag har jag som sagt jobbat mellan 9.30-14. En helt okej dag på jobbet. Sen när jag kom hem la jag mig o sov lite. Senare på eftermiddagen ringde Maria. Så jag åkte bort till henne. Va ute och gick en sväng, Therese var också med. Det blev en pizza på vägen också. Har nog hittat en ny favorit nu. Sen satt vi ute i deras trädgård och tjöta skit.

I kväll blir det att försöka hålla sig vaken så länge som det går, så jag kan sova länge i morgon. För jag ska ta en extra natt i morgon. Det är änna ryckit att jobba såhär nu. Ena dagen e det dag pass som gäller och dagen efter e det ett natt pass. Det går nog inte att hålla på såhär länge. Men ett tag ska det allt gå bra. Men det blir ju inga som helst sovrutiner. Men det e bättre betalt i alla fall, o sånt gillar ju jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0