Ger snart fan i det...

Det spelar ju liksom ingen roll hur man än gör o försöker så blir det fel i alla fall. Fan vad jag börjar tröttna på det här nu! Lika bra att jobbet drar i gång i morgon. Då slipper man tänka så mycket...

I går kväll va jag först hemma. Sen ringde Maria o ville jag skulle komma bort till henne o Stefna o prata lite o ta ett par glas vin så det gjorde jag. Sen skulle dom sova så jag drog mig bort till Malin. Va ett tag sedan vi träffades o pratade. Så även där blev det lite mera vin.

Va la hemma hos mig strax efter 3 då blev det sängen.

I dag vaknade jag på tok försent. Hade ingen ork att kliva upp. Så jag låg kvar i slummrade tills klockan va strax efter 17. I kväll vet jag inte vad som händer. Vet bara att jag vill göra nåt roligt o inte vara hemma. Får la börja ringa runt o kolla läget med kompisarna!

En cigg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0