Jaha...

Snart kommer Maria, då ska vi börja packa lite i min lgh. Det e ju bara 1 vecka kvar tills jag ska flytta. Tiden går så fort ju...
Vaknade strax efter kl 15 i dag av att massa ungar höll på och gapade o skrek utanför här. Jag vet att jag har ett hemskt morgon humör men det va fan inte bättre av att vakna av det där! Fan om dom håller på sådär i morogn bitti när jag kommer hemifrån jobbet och ska sova. Då äter jag nog fan upp dom....!!!!!

Vart nere hos pappa en liten sväng nu. Mamma har jag inte träffat på hela veckan för hon jobbar ju sent. Så vi går om varandra nu.

Nä om jag skulle sätta lite fart här hemma nu. Så Maria tror att jag har gjort lite när hon kommer sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0