Jobb ångesten...

Är total just nu! Fan om 5 timmar e man ute på jobbet och har precis börjat sitt pass. 8 långa timmar kvar tills klockan blir 6 och jag får åka hem och lägga mig o sova.

Går dagen va helt okej. Vi hade förfest hemma hos mig, trevligt som vanligt med dessa underbara människor. Sen åkte vi till stommens. Det var menningen att jag o Mathilda skulle gå in. Men när vi ställde hos i den enormt långa kön insåg vi att vi kommer inte vara inne före kl 24. Och betala 160:- för 1 timma o 30 min känndes inte så där kul. Så vi åkte hem till mig i stället och åt bullens pilsnerkorv o drack öl/vin.

I dag har jag medvetet sovit länge så jag ska orka vara vaken hela natten! Ska strax åka ner till mina föräldrar o grilla med dom. Men först ska tvättmaskinen bli klar o jag ska göra lite grejer innan det e dax att åka ner till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0