Jobbat i natt...

Natten gick hur bra som helst o jobba. Det var skönt o komma hem o få lägga sig i sin egna säng. Dock ser min lgh ut som ett enda kaos just nu. Allt är nerpackat i kartonger. Jag o Maria röjde som fan i går. Så det va lika bra att få gjort så mycket som möjligt när vi ändå var i gång.

Nu ska jag åka fram till bolaget. Ska ta nån öl i kväll o sen gå fram till wärdshuset o kolla läget. Blir dock väldigt lungt eftersom jag ska jobba i morgon kl 7. Pratade med Annelie på jobbet i dag när jag hade vaknat. Då har vi fortfarande inte fått in vikarier till i morgon som vi beställde i tisdags. Fan vad dåligt säger jag bara. Dom har haft nästan hela veckan på sig och så börjar dom leta det i dag på middags tid. Sånt blir man ju bara lite arg på...

Nä dra sig nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0