Jobbigt...

Usch vilken jobbig dag det e i dag då!
Det går verkligen inte att komma i gång. Har vänt på typ allt. Vet knappt vad det är för dag. På dagen sover jag o på nätterna festar jag typ så mitt liv ser ut just nu!
Ingen koll på nåt... Det e anningen jobbigt. Men nästa vecka får det bli en ändring på det! Kan liksom inte hålla på såhär. Det pallar ju ingen. Det e ju menningen att man ska vila upp sig på semestern o inte som jag, ta ut sig fullständigt.

Mitt resonemang just nu i alla fall.....

I Göteborg gick det bra med Kivi. Jag lyckades guida Katrin rätt. Inte en ända felköringt! Jag e lite grym om jag får säga det själv ;-)....

När jag kom hem somnade jag på direkten på soffan. Fan måste sluta använda min soffa som säng när jag e ledig.

Undra vad man mer ska göra i dag då! Någon gång i dag måste la jag vakna till liv o då kan jag ju inte sitta här hemma själv. Det fungerar ju bara inte..... Men det får bli lungnare i kväll än vad det var i går, ha ha.. Men kul som fan hade vi, jag o kusin Kalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0