Lista...

Snott denna listan av Mathilda.


Vilken svordom använder du mest? Fan, jävlar eller Helvete. Svär alldeles för mycket.


Äger du en iPod? Nej, men ska köpa en snart.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6,30.


Använder du flip-flops även när det är kallt ute? Har inga, men använder mina "pisse" tofflor fram tills snön
kommer. I alla fall i jobbet.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Sånt skiter jag precis i. Är rätt dålig på att änvända min kamera.
Så jag hamnar mest på bilder.


Vilken var den senaste filmen du såg? Hundtricket. Kunde inte sova en natt :-P...


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det hade nog blivit en resa.


Har någon någonsin kallat dig lat? Händer typ dagligen. Men jag tar det för jag e lat..


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej det behöver jag inte.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? I blien ligger det väl nån med blandat på som jag själv brännt ut.
Hemma lyssnar jag bara på musik genom datorn.


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Hatar allt vad mjölk heter. Så båda går bort.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Har säkert hänt. Kommer inte ihåg. Så jag e ett säkert
kort om nån vill dela en hemlighet med mig.


Använder du huvtröjor? Heter det inte luvtröjor? Men om det e det som menas så ja, nån gång när jag fryser.


Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej det har jag inte, vad jag kan komma på i alla fall.


Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det kan jag inte påstå...


Vilken film kan du alla replikerna till? Alla repliker kan jag väl inte påstå att jag kan. Men kan många ur sällskapsresan.


Äger du några band T-shirts? Nej det gör jag inte.


När flög du senast? 4 år sedan tror jag. Om det inte räknas med den flygturen som jag tog med cykeln :-P...


Pratar du några andra språk? Kan väl lite engelska, tyska o väldigt lite teckenspråk.


Har du gråtit offentligt? Ja, det har väl hänt.


Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.


Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej man lär sig det man behöver.


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja det kan jag allt tänka mig. Va nära förra måndagen o tatuera mig. Men det var väldigt mycket inpuls så det fick vara. Men det hade varit väldigt typiskt mig om jag hade gjort det.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Inget måste.


Kan du kasta macka? Ja, fast inte så bra!


Har du någonsin varit på Jamaica? Nej


Vad har du med dig in på bion? Popcorn och någon dricka e inte fel.


Vem var din favoritlärare? Ehh ingen.. Har la haft en o annan som varit okej.


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja det e ju inte tatueringarna som jag ska dejta.


Gillar du att flyga flygplan? Nja, blir så jävla rastlös bara.


När sov du senast på golvet? Måste ha varit första advetnt förra året. Då somnade jag under soffbordet efter ett X
antal öl för mycket.


Gillar du din boendesituation? Ska flytta om 1 månad. Så jag återkommer med svaret där...


Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Ofta o ofta vet jag inte. Men det hände fler en 1
gång i alla fall.


Vilken är din favoritfrukt? Äter sällan frukt. Men i så fall äpple.


Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 :-S


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ha ha ha nej, för jag e jätte dålig på det där! Speciellt
gramatik.


Tror du på liv på andra planeter? Det vore konstigt om vi e den ända planten med liv på i hela universum.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kommer jag inte i håg. Min bror skulle jag tro...


Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det vet jag inte. Umgås med båda
delarna.


Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte. Men förhoppningsvis så tycker dom väl att det e ett fint namn.


Gillar du senap? Japp på korv o julskinka e det gott.


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger väl inget, svär kanske en ramsa.


Sover du på sida, mage eller rygg? Sidan eller magen. Sover nog mer o mer på magen nu.


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet faktiskt inte. Nån vellig person är det väl i alla fall :-P...


Tycker du om att krama folk? Ja det e mysigt. Självklart beror det ju med vem.


Skulle du säga att du är trendig? Ha ha ha bryr mig faktiskt inte så mycket. Använder kläder som jag trivs i.


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Hatar Star Wars.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja i bland. Beror på vad det är.


Vilka böcker har fått dig att gråta? Inga, läser inte böcker.


Vad är du allergisk mot? Gräs


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej. Varför skulle jag få det?


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hettat då? Andreas eller Alexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0