Lurad...

Jag gick in på pressbyrån i dag för att handla cigg...
Då frågade gubben där om jag hade cyklat. Jag bara ja det har jag gjort för det hade jag ju gjort. Sen frågade han mig hur det hade gått o jag sa att det hade gått jätte bra. Då frågade han vilken placering jag hade kommit på. Då trillade pengen ner i huvudet på mig, ha ha ha... Men jag sa inget utan sa att jag hade fått en placering någonstans i mitten ha ha ha...

Så han tror jag är en elit cyklist som röker, ha ha ha..

Grill hemma hos mamma o pappa i kväll, trevligt och en del trams... Har verkligen saknat våra familje stunder nu när dom har varit på semester... Skönt o ha dom hemma igen, ska aldrig växa upp!

Sen har jag varit en sväng hos Laleh. Satt ute o tjöta så nu fryser jag som fan ska strax krypa ner under täcket o se en film och invänta John Blund :-)...

I morgon åker jag eventuellt till Rebecca har inte riktigt bestämt mig än! Ska sova på saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0