Motiverad...

Just nu känner jag mig väldigt motiverad till det mesta. Allt e faktiskt inte så farligt. Känns som om allt kommer att går bra till slut i alla fall. Bara man tar det lite lungt och tar tag i sakerna så går det ju faktiskt bra.

Jobbat i dag mellan 7:30-15. En helt okej dag på jobbet kul o träffa alla igen. Dock har dagen varit rätt seg även fast att jag har haft o göra hela tiden.
Va dock väldigt trött i morse när klockan ringde. Kunde verkligen inte somna i går kväll. När jag tittade på klockan sista gången i natt va den ungefär 2.

Så just nu k'änns mina 2 extra timmar i sängen i morgon bitt riktigt skönt.
Ska i väg o titta på fotboll i kväll med Maria. Sen när jag kommer hem ska jag sjunka ner i soffan o bara ta det lungt.

Nu ska det grejas lite här hemma. Måste smida medans motivationen finns kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0