Natten...

Va precis lika hemsk som den förra. Drömmer massa konstiga saker och när jag vaknar e det som att jag e kvar i drömmen i alla fall. Så sjukt. Har tänkt på det hela dagen, nu har det nästan blivit så att det e jobbigt att behöva gå o sova på kvällarna. För man e rädd för ännu en sån natt.

Hostan och förkylningen vill inte ge med dig heller. Kanske måste inse att jag behöver gå till apoteket o inhandla diverse saker.

Började jobba 1 timma tidigare idag, för det va utbildning på förmiddagen. Helt okej. Nu e det rätt lungt på jobbet ett tag. Sen ska jag åka in till Vårgårda o jobba mina sista timmar där, slutar 16.30 i dag, suck.... Vill bara hem nu o inte göra nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0