Okej...

Klockan e efter halv 5 och det börjar ljusna ute. Kanske dax o sova?? Men jag e inget trött ju! Eller det kanske jag är.... Jag  vet inte....


Göteborg o Liseberg var hur kul som helst. Dock en förlust för mig i 5-kamp! Men va fan jag tar det. Det var hur kul som helst. God mat o öl blev det i alla fall ;-)...
Åkte tåget hem 0.32, vi bestämde hos för o inte gå hem o sova. Så vi åkte till Jerry o Elin på fest. Kul o träffa lite kompisar o bara tjöta runt....

Nu får det fan bli sängen... Hoppas ingen ringer o väcker mig i morgon. I morgon ska jag o Laleh boka hotell rum i Göteborg. Så vi kan festa runt där under kalset o komma o gå som vi vill :-)...  Hell yeah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0