Ost o Bacon korv...

I bland blir man så trött.... Skulle handla cigg på mitt kredit kort på Statoil. Då fungerar det inte utan mitt kort e spärrat. Va fan tänker jag, åker hem anningen irreterad o laddar för att skälla på dom på kundservice, och fråga va FAN dom sysslar med egentligen! Kontentan av det hela är att killen i andra sidan luren säger att jag har överstigit min kredit. Sen summerar han i hop min summor o säger att det överstiger 4000 kr som alltså e min kreditgräns. Fattade inte vad han pratade om för räkingen var ju "bara" på ungefär 2500 kr. Men spärren skulle hävas så fort mina pengar hade kommit in på deras konto.
Tack säger jag med en tår i ögat o inser att nu e det slut med ost o bacon korv på Statoil *snyft*... En epok i Jossans korv värld har gått i spillror!!!

Dra täcket över huvudet nu o drömma om den underbara ost o bacon korven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0