Seg...

Fan vad jag är seg i dag då!!!
Kräftskivan hemma hos Mathilda o Anders var helt okej! Jag o Mathilda rockade såklart ;-))... Spelade Nintedo Wii för jävla roligt...
I dag e det mindre kul men va fan det ger sig...

Skulle åkt med på Rally i dag men tyckte inte det var lägligt just i dag. Speciellt inte på morgonen! Fan vad jag e störd. Maria ringde o väckte mig kvart i 9 eller nåt i morse. Då svarade jag tydligen kebabrulle, ha ha ha... Måste ha drömt nåt.. Eller så e jag allmänt störd helt enkelt....

I kväll ska jag o Laleh ner till Göteborg o Liseberg. Blev lite hastigt bestämmt. Men det e sånt som e roligt ju!
Så vi åker med tåget 18.17. Sen tar la vi sista tåget hem till Vårgårda. Ska verkligen inte vara ute till halv 7 som det blev sist vi var ute i Göteborg, ha ha ha.... 

Fick även klartecken med att få sälja min lägenhet i dag. Fan jag e faktiskt lite rädd. Man vet vad man har men inte vad man får. Men det var som Laleh sa, det e ju bara en lägenhet. Det e ju inte livet det gäller... Eller????
Rädd e jag i alla fall.....

Nä om man skulle äta något i dag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0