Skara sommarland...

Det var skit kul där. Badade en massa. Piratlandet för barn var absolut roligast. Varför kan det inte finns sånt för vuxna??? Skit samma jag var där o hade roligt i alla fall :-P... Vägrar och se mig som vuxen!!

När vi kom hem på kvällen åkte jag upp till Malin. Där var Laleh! Dom satt o drack vin så jag tog ett par glas vin med dom och även lite öl. Blev anningen för mycket. När jag kom upp i morse har jag typ hela skogen inne på min toalett. Så vilken väg jag gick hem det har jag ingen aning om....

Mamma ringde förut. I bakgrunden ropade pappa och frågade om jag hade klippt gräset! Va fan, jag e gräs allergisk! Men jag e ju redan täppt och har ont i halsen så det e la lika bra att åka ner till dom och göra det. Men det e ju verkligen inget jag ser fram i mot. Speciellt inte efter vinet/ölen i går...


Kommentarer
Postat av: Moster

Låter som om du har en fartfylld semester! Men det är väl så de ska va, göra en massa kul som man inte hinner/orkar annars.Kram// Moster
P:s Kan inte lillebror klippa gräset?? Han bor ju ändå där:-O

2007-08-14 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0