Snart dax...

Att bege sig mot tåget! Laleh ville ha öl så hon kommer nog upp en snabbis innan vi drar!

Fan satt och summerade vad min lön har gått till, hmm.... Fan inget roligt. Eller jo roliga saker har man ju gjort men det e inte kul när man inser till VAD pengarna har gått till egentligen....
Öl, cigg o skräpmat... Fy skäms Jossan. Nu får det bli lite skärpning. Kanske ska följa min mammas råd. Att börja leva i verkligheten... Men då inebär det ju att man måste bli vuxen. Och det verkar inte roligt....
1 vecka kvar på semestern. Då ska jag leva såhär också, sen blir det ändring. Det lovar jag.... I alla fall när jag jobbar :-P....

Fan vad klockan går då! Måste nog leta reda på mina grejer o fixa i ordning mig lite! Sen e det dax för Göteborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0