Tidsfördriv...

Som vanligt e denna listan snodd av Mathilda. Bra tidsfördriv när man inte kan sova ;-)...

Vad heter du: Josefine Hulth

Var bor du: I Vårgårda

Trivs du där: Jodå det fungerar väl. Men gräset e alltid grönare på andra sidan..

Brukar du läsa horoskop: Nja det kan jag väl inte direkt påstå men det händer.

Har du körkort: Ja det har jag haft i snart 6 år.

Favoritdjur: Hund.

Festar du mycket: Ja det gör jag. Just nu lite väl mycket men det har ju varit semester. Men nu ska det bli ändring på den punkten.

Sprit, cider, vin eller öl: Allt fungerar på Jossan. Jag e inte den som e den.

Brukar du bli för full: Det händer allt.
Antal kuddar i sängen: 2 st.

Äger du ett busskort: Nej jag har ju körkort.

Vad åt du till frukost: Åt ingen frukost. Sällan jag gör det.
Har du haft sex idag: Ha ha nej..

Nästa mål i ditt liv: Fixa mina studier till hösten.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det e som ringer.
Antal timmar sömn inatt: Nästan 5 timmar lyckades jag väl skrapa i hop.

Sov du ensam: Ja det gjorde jag.

Din hobby: Ehh va e det?? Inget för mig... 

Vad är det för veckodag? Onsdag har det väl hunnit att bli nu eftersom klockan e efter 24.00.

Vad åt du senast: 4 uppvärmda bullens pilsnerkorvar doppade i ketschup. Ja, jag e tragisk.

Vem fick du sms av senast: Laleh
Vem ringde dig senast: Helena

Godaste ölen du druckit: Mariestad

Vilka hårfärger har du haft: Blont o brunt

Vad såg du senast på TV: Repris avsnitt på Livräddarna.

Vad läser du för bok just nu: Läser inte böcker.

Längd: 173 cm

Skostorlek: 40 typ

Hårfärg: Brunt med ljusa slingor i. Dock har den bleknat en anning nu.

Är du kär i någon: Nej det kan jag inte påstå.

Vad gör du om ett år: Säkert samma som nu. Fast jag bor i en annan lgh och är färdig undersköterska.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i bland gör jag det.

Dricker du: Ja

Vilken parfym använder du: Laura e väl den som används mest.

Vilka skor använder du: Mina "pisse" tofflor. Annars mina converse skor.

Dagens klädsel: Blåa jeans, en randig tröja, underkläder o strumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0