Tråkigt...

Fan vad jag har tråkigt då!!!
Första ensamma kvällen denna semestern. Och jag måste säga att jag verkligen hatar det! Usch vad hemskt det är. Har alltid haft massa o göra ju men inte i kväll! Kompisarna har börjat jobba o ska sova tidigt.

Gjort i dag då?
Klippt gräset hemma hos mamma o pappa och vattnat deras blommor. Tvättat 2 maskiner med tvätt här hemma. Även fått plockat undan lite här hemma. Så nu ser det inte för jävligt ut bara jävligt ut.

Sen cyklade jag bort till Maria. Va ute o gick en liten sväng. När vi kom tillbaka satt Therese o Karin ute. Så vi satte oss med dom o pratade och drack kaffe.

Och nu e jag hemma... Sova lär ju inte gå på ett tag eftersom jag sov länge i dag.

I morgon blir det ev utgång i Göteborg med Frida o Laleh. Bara tåget går som vi vill, hoppas på det i alla fall. Annars lär vi ju göra något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0