Borde...

... sova! Men orkar inte riktigt resa mig o ta tag i det där....
Så jag sitter här o ugglar i stället....

Jag vann fan inget på bingolotto.... Jävla skit program..... Här går man o köper en lott för 50:- o inte ens en ny bil vinner man... Skandal....

Jobb i morron då! Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men det e la lite skit samma. Jobba måste jag så det e la bara o gå upp när klocka ringer.... Vare sig man gillar det eller inte....

Annars e läget kanon... Kommit på en del saker under dagen. Fan så glad åt det.... Inväntar 2008 med stora förhoppningar o fan om det skiter sig.....

Nu ska jag läsa lite bloggar sen får det bli sängen klockan ringer ju om drygt 5 timmar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0