Bull deg...

Känner mig som en bull deg på jäsning just nu....
Har tryckt i mig alldeles för mycket smörgås. Måste verkligen börja laga "riktig" mat.... Kan ju fan inte leva på smör o bröd hela livet....

Äntligen slutat jobbet i dag. Kollat klart på filmen som jag somnade till i natt.
Har varit hemma i snart 3 timmar o jag har suttit still i soffan sen dess. Borde verkligen ta tag i berget med disk, men orka liksom. Ska anställa nån som kan ta hand om mitt hushåll. Tjänsten e ledig. Nån som e intresserad??? 
Du kommer i så fall:

- Städa
- Laga all min mat
- Diska
- Tvätta
- Handla hem det som saknas i samråd med mig så klart

Du väljer när du själv vill göra dessa sysslor. Så länge du gör dom medans jag inte e hemma. Så jag får sova i lygn och ro.....

Låter det intressant??
Maila mig i så fall.....


Annars mår jag bara bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0