Dan före dopparedan...

Kvällen i går var lika trevlig som alltid när man umgås med "herrljunga" folket. I dag skulle jag ha hjälpt Katrin med att flyttstäda hennes lägenhet. Men jag kom helt enkelt inte upp. Hon har fortfarande inte fattat hur man får upp mig på morgonen efter alla dessa år.... Så hon va aningen sur på mig idag. Med all förståelse... Men nu e det okej igen i alla all i från min sida ;-)....

Förlåt Katrin ♥....

Nog med fjäsk nu......

Jaha, julafton i morron då! Inte en enda julklapp har jag köpt och tänker inte göra det heller. Har inte satt upp en enda tomte hemma och tänker inte göra det heller....
Dagen i morgon kommer att börja som vilken måndag som helst. Klockan ringer 6:30 och då e det dax och gå upp och åka till jobbet. Men på nåt sätt ska det bli skönt o jobba. Det e rätt så mysigt alla e lunga o harmoniska.....

I kväll blir det glögg och bingolotto! Jag ska vinna snuskigt mycket pengar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0