Done...

Nu vad det klart då! Jossan har fått lite jul känsla i sin lya ;-)... Kan inte bestämma mig för om jag tycker det e mysigt eller inte... Kommer faktiskt helt ärligt att aldrig erkänna att jag tycker det... Eller va fan nu gör jag väl det indirekt....???
A ja, va fan.... Jag erkänner.... Jag tycker att det e "lite" mysigt då....
Men det gjorde sig inte av sig själv.. Efter mycket svordomar så blev det bra... Men jag har fortfarande en tagg i sidan till den där papp stjärnan jag köpte i går.. Den tog fan musten ur mig, den åkte in längst in i gaderoben o där får den fan stanna.... Så jag vandrade ner i källaren o tog fram mina stakar i alla fall..... Tänker inte ödsla min tid på sån skit som vägrar o samarbeta med mig... I och för sig en pryl, men en jävligt irreterande sån....

Nu ska jag rota fram lite mat...

Kommentarer
Postat av: moster

Tiden rullar fort. Så håll ut, snart är julen över!
Men lite myspys är det väl ändå....?

2007-12-05 @ 11:28:30
Postat av: Anonym

14is

2007-12-07 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0