Dream...

Kom och tänka på drömen jag hade i natt.
Jag va ute i världens finaste skidbacke o solen sken och jag hade min snowboard under mig. Fan vad gött det va. Längtar som fan o få åka lite bräda just nu.
Men just nu ser det ganska mörkt ut o få åka.
Nån kompis kanske har lust att åka med nån dag bara. Måste fan luska lite i det......
Men i och för sig så ser det ganska mörkt ut för min del vad det gäller sonowboard åkandet. Eftersom vi åker till indien i feb. Men det e ju inte tokigt det heller ju ;-)....

Nyår e bokat o klart. Blir stenungsbaden o mini svit.... Då lär det bli fest...

Mormor säger alltid att man ska leva i nuet, men om nuet e tråkigt då???

Längtar efter en massa just nu ♥.....

Undra om man skulle plugga lite denna veckan? Men jag hörde att skolorna har jul ledigt nu. Då måste jag ju med ha det.... Nån jävla rättvisa får det ju fan va.....

Har även skaffat mig ett fint blåmärke på handen... Hmm, undra vad fan jag har gjort nu?? Antar att det e typiskt mig o få blåmärken på konstiga ställen...

Sova?? Ehh, inget kul ju så jag ska fan va vaken ett tag till... Fan denna kvällen måste ju vara världens längsta....

Nä fan, nu har jag svamlat färdigt.... Tror jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0