En mysig dag...

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis. Sen vart det hem till mamma o pappa för att se det obligatoriska Kalle Anka.
Först ut i år med att somna va mamma tätt följt av pappa. Sen somnade även jag o min bror. Hela familjen vaknade i soffan 16:10. Då blev det anningen bråttom för släkten kom ganska snabbt efter. Har nog inte lyckats se hela Kalle Anka på hur många år som helst. Somnar jämt till det ;-).... 

Kvällen har varit kanon mysig och trevlig. Ätit som vanligt alldeles för mycket jul mat. Å sen hur mätt man än e så måste man ju trycka i sig lite choklad o sånt med... Så nu lever magen sitt egna lilla liv. Just nu känns det som att det räcker med o äta nästa vecka eller nåt.... 

Nu har jag precis landat hemma i min soffa. Jag o Laleh har gått en promenad i regnet så man e anningen blött o kall nu. Så nu blir det till att hoppa ner under täcket o se en film. Kommer nog somna ganska så fort. I morgon e det jobb igen. 

I morgon kväll ska jag hem till min moster o hennes familj. Då blir det singstar :-)... Så jävla nice.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0