Försovning...

Igen.... Eller igen o igen nu va det faktiskt ett tag sedan, 2 månader sedan ungefär ;-)...
Monica ringde 7:40 o väckte mig. Jävlar vad bråttom det blev då. Så där sket sig det med mitt idiot säkra väcknings system. Jag kan tydligen försova mig ändå.....

Jobbet i dag har varit helt okej, en del stress bara men så e det i bland.

När jag kom hem åt jag en smörgås o la mig på soffan o somnade. Fattar fan inte varöfr jag e så trött hela tiden.
Katrin ringde o väckte mig o sa att hon va framme om 5 min. Vi skulle ta kort som vi ska ha på vårat visum.
Så gissa hur fan jag ser ut på mitt kort. Ser verkligen ut som jag har klivit rakt upp hur sängen med sovfrisyr o allt och satt mig framför kameran. Kommer säkert inte bli insläppt i Indien, ha ha....

Nu ska jag försöka ta tag i mitt hem. Hade hoppats på att det skulle va lite mera engagemang ang mitt blogg inlägg från i går. Men visst okej e det dom skorna på i från er så tar jag det. Det anses tydligen inte så attraktivt o jobba för mig, ha ha....

Slit ut mig bara ;-)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0