Glömma...

Det där med att komma upp i tid va ju bara o glömma. Va nog mest svamel i från min sida. Somnade på soffan i går kväll o vaknade där 3:40. Då tänkte jag där en stund att om jag ställer kl på 10 måste jag ju vara pigg o komma upp o plugga. Men jag har inte ens hört klockan. Utan vaknade av telefonen som ringde efter 12 i dag.

Under dagen i dag har jag hunnit med o fika med Therese. Sen åkte jag ut till Maria o Stefans hus o kollade läget där. Det va jätte fint. På hem vägen åkte jag föbi Laleh o tog en cigg o nu e jag hemma.

Å inget bra e det på tv:en heller.... Surt....

I morron ska jag klippa mig. Ska bli intressant o se hur det blir... Kan ju knappast bli värre än vad det är just nu, ha ha...

Nä lite tv o slö surf på nätet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0