Grymt...

Jag fixade fan till det med mina försäkringar... Tror det i alla fall....  Återstår o se...

Har precis gjort mina räkniningar o det va ju lika trevligt som vanligt...  Fan också...  Dec e inte min månad kan man lungt konstatera!
Va ju ute på nätet igår och tittade efter extra jobb men hittade inget som jag kunde söka...  A ja, har ju tak ovanför huvudet i alla fall, ha ha ha....

Gjorde ett vuxen test på facebook. Va 0% vuxen, ha ha... Vad fan menas med det?? Ehh det va säkert kassa frågor....  Men liksom, hallå!!! 0%..... Det e ju skandal... Hur blir man vuxen egentligen??

Nä om man skulle åka fram o fixa det sista, så man kan åka hem igen och göra i ordning sig för att sedan vandra bort till Carin o dricka öl....

Yes, så får det bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0