Jävla blogg...

Fan, hade skrivit ett långt inlägg. Som inte publicerades o när jag går tillbaka e allt borta....
Hoppas att det publiceras nu annars ger jag fan i det....

Om en vecka e julen avklarad...
Känns bra, finns ingen som helst jul känsla här. Antar att det lite beror på att jag jobbar hela julen. Prioriterar hela tiden fel saker så jag får inte gjort det som verkligen behövs göras. Skit samma, e ingen ide o grubbla över det. Helt o hållet mitt fel. Finns så mycket jag vill ha fram o ha sagt men det går helt enkelt inte. Vill bara just nu till indien. Ha semester o lämna hemma planen ett tag...... Bara få va, slippa alla måsten....

Dagen har varit bra. Har äntligen fått hem min mobil igen.

Drömmde i natt med. En otroligt sjuk jävla dröm. Måste komma ur den här perioden just nu. Orkar inte drömma nätterna långa o sen fundera på drömmen under dagen.... Hatar o drömma......

Sova nu kanske? I morron e det sista arbets dagen för denna veckan :-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0