Känner mig kass...

E inte riktigt i form i dag.
Hade verkligen jätte svårt o somna i natt, låg o tänkte en massa o det e ju inte det bästa o göra om man vill sova. Fan e anningen förvirrad...
Men när jag väl somnade så drömde jag som vanligt en massa konstiga saker. Vill verkligen komma ur den här perioden nu. Hatar alla konstiga drömmar som kommer varje natt :-(... Känner mig ju aldrig utvilad när det e såhär....
Fan e så jävla fast.... Å jämt klantar jag till det så det blir aldrig som jag har tänkt det..... Vill så mycket men det skiter sig bara hela tiden....

Slutar jobbet kl 15 i dag. Undra om man ska ta tag i röran där hemma eller bara gå o lägga sig under täcket???
Orkar inget just nu...


Kommentarer
Postat av: frissan

vi kanske ska diskutera lite drömmar nån da,, har samma problem som du, sen "sitter" drömmen kvar i kroppen liksom hela dan!!
ha de gött!!

2007-12-17 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0