Kväll igen...

Jaha då var snart det snart dax o hoppa i säng.... Inget jag ser fram i mot... Vill inte drömma mera..... Vill inte vakna i lägenheten på konstiga ställen när jag gör konstiga saker... Shit jag e verkligen konstig just nu, ha ha....

Dagen i dag har varit helt okej. Har träffat mina föräldrar o vart i Alingsås med dom. Va trevligt o träffa dom o umgås lite... Har inte blivit av så mycket det sista...

I morron e det nya tag på jobbet som gäller, sen MÅSTE jag verkligen ta tag i mitt hem... Uscha, men det e faktiskt inget kul o va hemma när det ser ut som det gör!
Sen MÅSTE jag ringa till fritidsresor o fråga lite saker ang vårat visum. Vi har försökt i kväll o förstå oss på det, men utan framsteg. Skriv skiten på svenska så vi bönder kan förstå.....

Till frissan:  Vi får nog ta en disskution om dessa drömmar... Vore intressant o gå till nån snubbe som tolkar dom åt en, ha ha.....  Eller inte.....

Fan kom precis på att jag inte har nåt o äta på jobbet i morron... Aaa så typiskt mig... A ja skit samma.... Det löser sig.... Finns la nån gamal torr bröd bit här hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0