Lista...

Tagen av Mathilda...

Hur svarar du i hemtelefonen?
Beror på vem det e som ringer....

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Se ovan...

Ringer det mycket till dig?
En del, vissa dagar mer o andra dagar mindre.

Ringer du mycket?
En del, fast inte onormalt mycket.

Vem ringde du senast?
Det va till lilla mammsen ;-)

Hur mycket pengar har du?
Jag klarar mig, har faktiskt inte en anning om exakt hur mycket jag har.

Senast kramat och när?
Hmm, kramade jag någon igår?? I så fall va det Carin i fredags.

Antal timmar sömn inatt?
Ungefär 12-13 timmar.

Sov du ensam?
Ja det gjorde jag....

Vem sov du hos senast?
På jobbet nån dag denna veckan.

Vem sov hos dig senast?
Det va nog Rebecca, fast det va i den gamla lägenheten. Här har ingen sovit än.....

Vem vet mest om dig?
Laleh, Maria, Mathilda och Katrin.

Vem vet du mest om?
Nog dom jag nämnde i svaret ovan.

Vad ser du fram emot?
Indien helt klart.... Men ser fram i mot julen och nyår också...

Vad vill du ha just nu?
Mat, för jag e hungrig. Kom på att jag inte har ätit än i dag. Å nu e det ingen ide, ska äta pizza om en liten stund.

Vem hånar du?
Ingen.

Vem längtar du mest efter?
Mina kompisar som inte bor här.

Vem vill du helst slippa?
Ingen

Vem stör du dig på?
Ingen

Vem vill du sova bredvid inatt?
Ingen, jag vill sova själv i natt o det e precis det jag tänker göra.

Vilken buss åker du oftast?
Jag åker inte buss.

Vilken årstid är det nu?
Vinter.

Anser du dig själv snygg?
Nej det gör jag inte. Det e upp till andra och avgöra det.

Har du varit kär?
Klart jag har.

Är du kär nu?
Nej nej... Håller mig undan...

Är du en bra partner?
Nej det tror jag faktiskt inte att jag är. E så sjukt jävla envis så jag faller nog på det....

Har någon varit otrogen mot dig?
Nej... Inte vad jag vet i alla fall....

Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Nej.. Inte vad jag vet i alla fall....

Har du varit otrogen?
Nej det e inte min stil...

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Vet inte....

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det gör jag!

Vad åt du senast?
Ost o bacon korven på statoil i går vid 19-tiden....

Är du polare med grannarna?
Nej, det kan jag inte påstå. Hejar men thats it...

Har du varit på ett party?
Ha ha ha ja det har la hänt ;-)...

Har du varit utomlands?
Yes

Var är dina syskon just nu?
Hum, jag tror han sitter på tåget och e på väg hem.

Vilken tid gick du upp imorse?
I "morse" gick jag upp kl 15....

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Drack öl...

Vad är det första du gör på morgonen?
Svär om jag måste gå upp.

Vad ska du göra efter det här?
Dricka upp mitt kalla kaffe o duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0