Lördag...

Jobbat 7-14. En helt okej dag...

När jag kom hem åkte jag ner till mamma o pappa direkt. Snodde åt mig lite skink smörgåsar o åt det. Kunde dom gött bjuda på för jag blev inte bjuden på deras middag i kväll med moster o Anders...  Och ja, jag surar lite för det ;-)..

Efter det åkte jag hem o la mig o sov ett rätt så bra tag.....
Vaknade av att Laleh skickade sms o  ville att jag skulle bjuda på nån feta ost grej..... Ringde upp henne o då kom vi fram till att det va tomater med get ost hon ville ha...
Sagt o gjort.. Vi drog fram till ica o handlade på oss en massa saker... Laleh gjorde egna vitlöks bagetter o jag gjorde dom där tomaterna...
Både jag o hon va sjukt jävla mätta efter det....

Nu har hon precis vandrat hemåt, o jag ska väl snart hoppa ner i sängen. Klockan ringer ju 6 i morgon igen...

Nachti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0