Nyårs löfte...

Kanske inte ska avslöjas såhär på en blogg...  För jag e nästan 100% säker på att jag inte kommer o hålla det... Men det kan ju va värt ett försök i alla fall!
Det e i alla fall att jag ska lugna ner mig, o sluta prioritera fel saker hela tiden.... Som jag gjort sen i sommras typ....
Ska försöka skapa lite rutiner.... Som tex inte sitta uppe halva nätterna när man ska upp o jobba... Som jag gör precis just nu! Klockan e strax efter 1 på natten o jag e inte ens på gång till sängen.... Å jag ska upp o jobba.....

Har i alla fall packat det som ska med i morgon.
Åt upp ostarna som va kvar i från gårdagen när jag kom hem, sen somnade jag på soffan. Vaknade kl 19 av att Laleh ringde. Sen kom hon hit på lite kaffe....

Annars jävligt slappt...

Kollade förresten i kalendern hur jag jobbar nästa år på stor helger... Jag jobbar ta mig fan varenda en, påsk, midsommar, jul o nyår... Kul kul, den enda stor helgen jag e ledig e kristi himmels färd... Å vad fan händer då?? Inte ett skit....

Sängen kanske så jag orkar fira in det nya året i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0