Rycka upp sig??

Undra om det e tajm för det i dag....???
Mitt hem har typ grott igen, eller nja kanske inte så farligt... Jag har inte fått upp nåt som har med julen o göra. Grannarna tror la att jag is a member i Jehovas eller nåt ;-)...
Men det e inte lätt o hitta motivatioen till nåt som har med julen o göra när man redan e jätte trött på allt som har med julen o göra....
Jag skäms inte.... Jag, Josefine Hulth gillar INTE julen!!!! Så nu vad det sagt ;-)...

Snart dax o palla sig hemifrån jobbet. Än så länge en bra dag :-).. Anningen trött men det e ju man alltid när man e som jag! Å har svårt o inse att klockan har passerat lägg dags för längesedan.....

A ja, what ever... Sova kan man göra när man har tråkigt. Sen vad klockan e det e lite skit samma....

Nu blir det kaffe men det hade varit ännu godare med mat. Är jätte hungrig men har ingen mat med mig så det får bli ett senare problem...

Later....

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Hur va det nu skulle du komma ihåg mig i din blogg eller hur va det nu?...*L*

2007-12-04 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0