Sikken helg :-)

Fredagens julfest va la sådär. Tycker faktiskt att det e skam att hela Vårgårda kommun har julfest utan alkohol tillstånd. Pinsamt, så skärpning på den punkten! Knappt så man ids tala om för folk hur våran julfest är....

I går va det slapp hemma på dagen, kunde ju använt den tiden till att tex plocka fram ljusstakarna i fönstret. Men knappast Jossan, hon spenderade den tiden i sängen/soffan i stället!
I går kväll va det utgång i Gbg, kanon kul. Va hemma halv 5 i morse. Så jag e verkligen seg i dag. Bara att gå upp för trappan här hemma är ett litet projekt i sig....

Nu ska jag avsluta min frukost (?).... Sen ska jag hem till Therese, dricka lite glögg sen går vi fram o kollar läget där!

Duscha med kanske????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0