Tagit mig i kragen...

I alla fall lite :-)... Känns ju inte helt tokigt måste jag erkänna.

Jobbat endast 4 menningslösa timmar idag. Funderar starkt på att söka ett jobb till. Vore kanon o kunna jobba ett par kvällar i veckan!
Kom hem strax innan 12 i dag, åt lite. Sen åkte jag bort till Katrin. Vi har äntligen fått tagit tag i vårat visum, så nu e det postat. Dyrt som fan vad det med :-(... Men det e glömt när vi väl e där o ligger i solen med en paraply drink ;-)...

Nu e jag hemma, har dammsugit så nu vågar jag nog ta hem folk igen. En maskin tvätt e med på gång....
Så nu ska jag unna mig lite "soff tid"....

Läget e bara bra i alla fall :-).... E ju ledig i 3 dagar nu, fan så gött det ska bli!

Kolla lite på extra jobb nu kanske?
Yes, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0