Trött...

Och som vanligt e jag trött... Kan aldrig lära mig o ta till vara på min sovmorgon. Resonerar alltid att det går ju faktiskt att sitta uppe ännu längre kvällen innan. Så jag la mig inte i sängen förens efter 1 i natt o då va jag ju bara tvungen o kolla filmen som jag laddat ner. Men somnade i den o vaknade på små timmarna av att jag slog i huvudet i datorn...
Så kontenten av allt i dag e att jag har ont i huvudet e jätte trött o seg....

Sitter just nu på kontoret o orkar inte ta tag i något. Alla har åkt hem, bara jag som ska jobba till 16:30.. Hatar denna schema dagen.... Gör 2 såna här onsdagar på 6 veckor o jag tycker fan att det jämt e den här dagen..

Hade jag vart smart hade jag ju tagit med min medc bok o pluggat lite. Men nu fattas ju den smarta genen hos mig, så boken ligger hemma.....
Eller ja, plugg genen saknas jämt hos mig....

Lite kaffe kanske kan hjälpa mig.... Inte för o plugga dock men för att vakna till lite ;-)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0