Trött...

E verkligen hur trött som helst i dag. Sov bara lite drygt 3 timmar i natt.... Lite för lite när man ska jobba.
När jag vaknade i dag mådde jag bra. Men sen under dagen blev jag skit kass. Hade sjukt ont i huvudet o kramper i magen. Sista besöket som jag gjorde på jobbet i dag va en riktgt pina. Trodde fan jag skulle svimma där ett tag, allt snurrade. Jävla mage....

När jag äntligen kom hem åt jag lite. Sen sten somnade jag på soffan sov ett X antal timmar.
Har i alla fall fått ringt fritidsresor i dag men dom kunde ju inte hjälpa oss så jag får ringa till indiska ambassaden i morgon. I dag svarade dom inte där. Hoppas fan dom inte pratar engelska. Då kommer jag bara säga: Sorry wrong number.... Å lägga på luren.
Längtar som fan dit just nu. Måste komma bort härifrån ett tag nu. Behöver en paus i från vardagen o ladda om batterierna.

Hoppas på en bättre dag i morgon i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0