Ännu en lista :-)

Denna listan e ärligt snodd av Mathilda....

Tio favoriter:
Färg: Blå
Mat: Något som går fort, t.ex smörgås ;-)
Band: Finns många bra, kan inte välja ett. Lyssnar på så mycket blandad musik.
Film: Finns många bra, men sällskapsresan funkar ju alltid ;-)
Bok: Läser väldigt sällan böcker. Men i så fall Gömda av Lisa Marklund.
Sport: Hockey. Fotboll e rätt okej om man ser det live annars kan det va!
Årstid: Sommar. Fast alla har ju sina för och nackdelar.
Veckodag: Alla dagar som jag e ledig ;-)
Glassmak: Polka
Tid på dygnet: Kvällen

Nio för tillfället:
Humör: Kanon, e ju ledig i morgon ;-.)
Smak: Kaffe smak.
Kläder: Jeans och en grå långärmad tröja.
Bakgrund: Bild på 2 dalmatiner valpar (pappas dator).
Nagellack: Använder inte sånt.
Tid: 21:57
Omgivning: Sitter i samma rum som mamma o pappa. Dom tittar på tv.
Irritationsobjekt: Mina studier som jag inte har kommit i gång med än :-(. Ska ta mig i kragen strax!

Åtta första:
Bästa vän: Maria
Screen name: Oj, det kommer jag inte ihåg!
Husdjur: Hunden snucke som mamma o pappa hade när jag föddes.
Piercing: Hål i öronen. Om det nu räknas.
Förälskelse: Tomas måste det ha varit.
Musik: Kommer jag inte ihåg.
Bil: Min Opel corsa. Sikken bil det va, ha ha....
Kyss: Kommer jag faktiskt inte heller i håg. Har mina aningar, he he....

Sju senaste:
Cigarett
: 2 timmar sen kanske.
Mat: 2 knäckebröd hemma hos mamma o pappa.
Dryck: Kaffe
Biltur: Ner till mamma o pappa för ca 3 timmar sedan. 
Kyss: I fredags.
Spelad låt: Va nån i bilen, kommer inte ihåg vilken det va.
TV-program: Bonde söker fru.

Sex har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja, det kan jag väl inte påstå. Inte på allvar i alla fall.
Brutit mot lagen: Ja det har hänt ett par gånger ;-).
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Jadå, det har hänt
Varit med på TV: Ja det har jag varit.
Kysst någon du inte känner: Japp....

Fem nej tack:

Kläder: Blommig kjol..
Mat: Som jag inte tycker om!
Musik: Opera o klassiskt.
Dryck: Mjölk
Personlighetsdrag: Falskhet

Fyra saker:
Du gjorde igår kväll: Va hos Maria, föräldrarna, Laleh och la mig i sängen!
Du kan höra just nu: Mamma, pappa, tv:en och klockan.
Du inte kan leva utan: Vänner och familj.
Du gör när du har tråkigt: Ser till att göra nåt som e kul!

Tre personer:
Du kan berätta allt för: Bara 3?? Finns ju flera ju!
Du tycker om: Tycker om mer än 3 personer.
Du inte gillar: Tänker jag inte lägga ut här på min blogg.

Två val:
Kaffe eller te: Kaffe....
Vår eller höst: Vår för då e snart sommaren här :-)...

En önskan: Finns många önskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0