Ännu en lista...

Tagen av Mathilda :-)...


Plats: Hemma hos mamma o pappa framför brasan, med datorn i knät!
Tillstånd: Uttråkad
I fickorna: Tändare och pappers lappar.
Vad händer ikväll: Inget skulle jag tro.
Vad åt du senast: Smörgås
Vem ringde du senast: Ringde en samhälls grupp på jobbet för o kolla vart jag skulle åka.
Vem mailade du senast? Annelie på jobbet.
Roligast förra veckan: Gitarr hero (?). Hemma hos Karin.
Roligast denna vecka: Bowlingen i går.
Favorit läsk: Cola
Favorit mynt: Tior, dom e ju värda mest.
Favorit skådespelare: Ehh, har ingen! E la inte 10 år.
Favorit hund: Magnum så klart ;-)
Favorit juice: Granat äpple
Dålig Kändis: Orka bry sig...
Bästa grannen: Känner inte mina grannar.
Sämsta grannen: Känner fortfarande inte mina grannar.
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: Typ den enda jag kommer i håg e Robban.
Bästa ingrediensen i en god gryta: Lagar inte grytor...
Frisyren: Börjar bli något lång hårig... Annars rätt okej faktiskt...
Hur mår du nu? Helt okej
Vad vill du ha för hårfärg?: Den jag har
Vad tycker du om att äta?: Mat kanske.
Vem ska du gifta dig med?: Ska aldrig gifta mig..
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?: Nej
Idrottar du?: Ehh motion är farligt...
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Nja, blir så jäkla rastlös. Men gillar sol o bad.
Är du med i nåt crew?: Nej det e jag inte vad jag vet i alla fall...
Vad har du ätit idag: Smörgås, smörgås o tårta!
Vad har du på dig idag: Jeans, arb-tröja o underkläder.
Har du växt något det här året: Nej snarare krymt :-P...
Har du gått upp/ner i vikt dethär året: Se ovan...
Vilket år har varit ditt bästa: Alla har haft sina fördelar.
Vad ser du fram emot: Indien..
Vad har du ångest inför: Plugget..
Hur långt hår har du: Har hockey frilla :-P...
Är du nöjd med det: Japp det e jag faktiskt.
Går du i skolan så mycket som du ska: Läser på distans. Skolan har jag slutat förlänge sedan.
Vad har du för betyg i svenska: G
Och engelska: IG men fick G efter att ha läst kursen en andra gång.
Och matte: G tro det eller ej. Läraren vågade la inget annat. Jag gnällde som fan på honom hos rektorn.
Vilket är ditt sämsta ämne: Alla typ :-P...
Har du en bra klass: Går inte i skolan...
Vad ligger på ditt databord just nu: Bärbar dator..
Varför blev du arg senast du var det: Jag blir arg lite titt som tätt, kan inte komma ihåg varför...
Hur ofta städar du: När det behövs...
Hur ser stolen som du sitter på ut: Sitter i en soffa..
Hur luktar du nu: Sköljmedel...
Vad ska du göra i helgen: STOR maskerad fest på lördag.
Är du romantisk: Hmm, nja...
Vilket tvprogram såg du på senast: Program o program. Men såg hockeyn på tv:en i går.
Får du/din familj hög telefonräkning: Nja, klart den skulle kunna va mindre.
När dansade du senast: Oktober festen på W-huset.
Drömålder: Inget man kan göra når åt. Alla e väl kanske bra, vad vet jag!
Ditt bästa internettips: Facebook.com.... E helt beroende av det nu, he he...
Senast köpta pryl: Mobilen förra veckan.
Kär just nu: Ehh nej!!!!!
Sex just nu: Va fan, bloggar ju!
Keps eller mössa:  Mössa, älskar o dra den över huvudet!
Kängor eller pumps: Beror på!
Pannkakor eller plättar: Det e la samma! Bara att den ena e större o den andra e mindre!
Vad ska du göra nu: Ska gå ut o röka sen äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0