Ännu mera tidsfördriv...

Namn: Josefine *censur* Hulth.
Piercingar: Nopp, om inte öronen räckas.
Tatueringar: Nej, men vill ha, tror jag :-P...
Längd: 1,73 cm.
Hårfärg: Brunt med lite rött fram i lugen. 
Fräknar: Nej, inte vad jag sett i alla fall.
Motto: Det du inte gör i dag, kan du självklart göra en annan dag.

Kär: Nej
Önskar du att du bodde någon annan stans: Ja ibland gör jag det.
Tänker du på självmord: Nej det gör jag inte.

Dricker du: Ja det gör jag.
Använder du droger: Nej det gör jag inte.
Röker du: Ja
Vilket schampo använder du: Vet inte vad det heter, börjar på E. Luktar gott i alla fall.
Vad är du rädd för: För att förlora dom jag älskar.
Gillar du att tvätta: Nej det gör jag inte, men det e ett nödvändigt ont. 
Gillar du berg och dalbana: Ojjaa..... Älskar det. Kan inte få nog :-P....


Senaste...
Filmen du hyrde: En jävla skit film med Katrin. Kommer inte ihåg namnet.
Låten du hörde: Va nåt på web radion, vet inte namnet på låten.
Personen du ringde: Maria
Personen som ringde dig: Maria
TV-program du såg: Bonde söker fru.
Person du tänkte på: Tänker en massa hela tiden.
Personen du fick e-mail av: Pierre, min hyresvärd.
Personen du fick sms av: Robban
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I söndags, kunde vart i dag om inte mamma hade jobbat sent.
Saken du köpte: En färdig maträtt till lunch i dag på jobbet.



För eller emot...
Långdistansförhållanden: Verken för eller emot. Finns det bara känslor så.......
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot, anser att det e det mest själviska en person kan göra.
Ungdomar som röker: Deras val.
Använda droger: Emot
Sex före äktenskapet: För såklart ;-)....
Köra onyktert: Emot.
Förhållanden: För.



Favorit....
Mat: Plankstek skulle jag tro. Men det finns massa gott ju, svårt o välja en maträtt.
Låt: Ingen speciell. Samma där, finns många bra.
Sak att göra: Träffa kompisar o ha kul..
Dryck: Öl om det e alkohol. Annars cola.
Kläder: Jeans
Film: Finns många bra! Beck filmerna e ju nästan alltid bra.
Bil: Min racer Opel så klart ;-)
Serie: Rederiet när den gick ;-). Fan att dom la ner den!


Har du någonsin....
Gråtit över en pojke: Ja.
Gråtit över en flicka: Nån tjej kompis i så fall...
Ljugit för någon: Ja det e klart! Jag e ju för fan 24 år.
Varit i slagsmål: Ja det har jag.
Blivit arresterad: Nej, konstigt nog :-P...
Träffat någon över internet: Ha ha ja, men inte för ett förhållande.

Antal...
Gånger du vart kär: Ett par gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Vet faktiskt inte.
Hjärtan brustet på grund av dig: Oj, några gånger skulle jag tro att det har hänt.
Killar du kysst: Å herrgud. Det har jag inte den blekaste anning om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det har hänt ett par gånger. Senast va förra veckan. Å då va jag även med på bild :-P...
Ärr du har på kroppen: Det är en del. Kan inte räkna alla.


Pålägg som gäller: Just nu hushållsost eller ost o bacon ost på tub.
Dagens dryck: Kaffe som alla andra dagar när jag är trött. Då brukar det blir rätt mycket.
Vad har du gjort idag: Jobbat till 15:30. Vart på banken. Degat vid datorn o tittat på tv.
Var det kul: Nja det kan jag väl inte påstå.
Brukar du svära mycket: Ja det brukar jag göra.
När stiger du upp på morgonen: Vardagar, 6.45. Helger när jag jobbar, 6.15. Annars när jag vaknar, å det brukar va på tok försent.
Gillar du att slåss: Nä det gör jag inte.
Vad har du på dig: Sockar, jeans, tröja, fleece tröja, BH o trosor.
Vad ska du göra ikväll: Ska snart åka hem och sova för klockan är efter 23.
Är du glad nu: Sådär....
Var du glad igår: Sådär då med...
Vad dansar du till: Det som spelas :-P....

Stockholm är... ? Staden där finlands båtarna går i från :-P....
Göteborg är...? Staden där tysklans båtarna går i från :-P... 
Kan du sjunga: Ha ha nej, men rockar på Sing star...
Spaghetti eller makaroner: Båda fungerar utmärkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0