Bil jävel...

Jävla skit bil! Fick reda på i dag vad det kommer att kosta o laga min bil! 10 jävla tusen kronor kommer det gå på! Fy fan säger jag bara! Det e ju fan en resa... Men jag måste ju ha åbäket i jobbet så det e la bara o pröjsa o se glad ut antar jag. Med det svider så fruktansvärt.......

Jobbat i dag! En helt okej dag på jobbet....

När jag kom hem tvättade jag o plockade in den rena disken. När jag hade gjort det kännde jag mig välförtjänt av en tupplur. Så jag la mig på soffan o somnade gott....

Kvällen har tillbringats hos Katrin. Hon hade lagat en kanon god soppa. Å som vanligt var det inte mycket ost kvar när vi var klara ;-)....Tittade på idol och en film som JAG hade hyrt. Den va helt okej. Katrin tyckte det också men det vägrar hon erkänna. Vi spolade inte igenom den som vi gjorde sist när hon hade valt i alla fall, he he....

Nu blir det sängen o boken, ska upp o jobba i morgon..... Längtar till i morgon när kl e 15 o jag får åka hem o vara ledig i 2 dagar!!!!


Kommentarer
Postat av: Kalle

kan du inte blogga om festen igår, och kanske lägga ut nån bild på dig och robban ;)??

2007-10-14 @ 22:11:54
URL: http://kalles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0