Bildernas stad??

Det slog mig en liten tanke när jag åkte kungsgatan hem nu.

Just nu sitter det  massa bilder överallt i vårat samhälle. Vårat samhälle har numera bytt namn från samhälle till stad. Liksom hallå eller??? Va fan e det här.... 

Man blir ju totalt deprimerad när man ser vad som är på en del bilder, bönder liksom... Så nej, detta förblir en "bonne" håla vare sig ni vill eller inte...... Men försöka duger ju alltid.. Det e ju lite finare än dom där hemska oranga frigolit bollarna som hängde i trädena en jul....

En liten tanke bara.......

Läget e helt okej. Trött bara så det blir nog i säng lite skapligt i kväll. Ska försöka läsa ur min bok. Så jag kan börja på den andra för den verkar bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0