Daaaa...

Jossan e liksom hemma o e lugn en lördag kväll!!! Då undrar man ju lite vart problemet ligger.....???

I går va det ju oktober fest på w-huset. Hade verkligen skit kul! Å singstar på förfesten va ju kanon! Å jag vann ju givetvis ;-)... Dom gångerna jag förlorade så fuskade dom andra med att hålla för min mic etc...... Antar att dom ville ha fram mitt dåliga förlust humör, vilket dom lyckades bra med.... Va skogs tokig till slut, he he.....

I dag vaknade jag av att Kiina ringde på dörren 13:30. Skulle ju och se Hannas o Christians bröllop. Å vad dom va fina :-)... Satt där i kyrkan o funderade. Fan asså, det e friskt vågat o lova att älska någon till döden skiljer en åt.... Beundransvärt tycker jag! Antar att man förstår sig på det när man "hittar" den rätta....

I kväll vart det pizza o slapp i soffan hemma hos Therese. Efter det blev det film o slapp i Lalehs soffa. Antar att gårdagen satte sina spår trots allt ;-)....

Ska bli skönt o vakna i morgon o vara utsövd o inte vara bakis....

Nä lite blogg läsande nu sen får det bli sängen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0