Fredag...

Åhh ingen fredags känsla finns det. Ska ju jobba denna helgen :-(. Känns inte alls roligt. Men jag antar att det bara e och bita i det sura äpplet och gå upp när klockan ringer kl 6.

Dagen hittils har varit helt okej. Mycket och göra på jobbet. Slutade kl 13.30 åkte då hem till Laleh som bjöd på fika. När jag kom hem somnade jag på soffan och sov ett tag. Så just nu känner jag mig väldigt seg. Är hemma hos mamma o pappa, dricker lite kaffe och försöker vakna till. Känner även att huvudvärken är på gång :-(. Ska strax hämta Sebbans tjej. Sen blir det hem till Laleh för lite tv tittande. Ska även försöka komma i säng i rätt så skaplig tid. Får la se hur det går. Sover ju inte jätte många timmar på nätterna nu för tiden.

Annars e det bara bra :-)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0