Helgen...

Jaha, efter vissa påtryckningar så e la det dax för ett nytt blogg inlägg :-P.....

Lördag: Då började jag dagen med o jobba. Blev till och med 1 timma övertid p.g.a strul. Men pengarna behövs så det e helt okej ändå. Sen vart det middag hemma hos mamma o pappa. Andledningen till detta va att min kära bror fyller år. Så vi firade lite med bara familjen.
Efter det åkte jag ut till Helena. Hade inte träffat henne på skit länge så det va kul.
När jag åkte därifrån ringde jag till min kusin Mathilda o dom satt o festade. Så jag åkte bort till dom och hade i tanken att vara nykter. Men så fel jag hade. Efter vissa påtryckningar där föll jag för grupptrycket. Och oj vilken fest det blev :-)... Alltid lika trevligt o "hänga" med herrljunga folket....

Söndag: Vaknar av att telefonen ringer 15:30. Inser att det e hög tid o gå upp. Masar mig ut till toaletten. Inser att det va en VÄLDIGT bra fest i går. För det står Albert på ena bröstet o mums mums i nacken... Minnerna börjar sakta med säkert komma i från gårdagen. Och nej Kalle, det kommer inte komma några bilder!!!! 
Kvällen tillbringades med kalas för lillebror som fyller 21 i dag. Grattis!!!
Sen blev det som vanligt en cigg på hemvägen hos Laleh.

Nu sitter jag och försöker förstå mig på facebook går sådär, eftersom dom envisas med att ha det på engelska.

Ledig i morgon i alla fall, hur gött e inte det???

Kommentarer
Postat av: majan

Haha, undra vem som kan ha ritat på dig? :P

2007-10-15 @ 01:32:59
URL: http://majan.blogg.se
Postat av: Kalle

ja vem va det som rita, va det robban ;)??

2007-10-16 @ 09:39:27
URL: http://kalles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0