Hmm...

Denna dagen kunde ju ha börjat bättre. Vaknade 7.40 av att mobilen ringde, det va jobbet som ringde och undrade vart jag var. Fan måste bli en skärpning. Men jag kan inte hjälpa att jag inte hör klockan. Men i morgon ska Maria ringa och väcka mig, ha ha...
När jag kom ut till jobbet trampade jag ju naturligtvis ner i mjuk jord med mina tofflor. Va rätt sur vid det laget.

Men dagen blev bara bättre o bättre :-)...

Dagen på jobbet va helt okej, slutade kl 13. När jag kom hem åt jag lite smörgåsrån. Japp, det va min frukost/lunch... Det e riktig Jossan mat det ;-)....

Sen har jag klippt mig i dag. La mitt hår helt o hållet i Petras händer. Maria va med också o hade lite ideer hon med. Så det hela slutade med 2 olika färger i håret och jag e hel nöjd. Aldrig mer ska mitt hår se ut som det gjorde innan. För det såg verkligen förjävligt ut....

Snart e det dax för sängen. Så jag kommer upp i morgon. Vill inte starta min dag i morgon som jag gjorde i dag. Antar att det va helgen som spökade i morse, ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0