Måndag 29/10...

Det tar på oktober månad nu med. Snart slut ju! Fattar verkligen inte vad tiden tar vägen. Gör ju inte så mycket men ändå "hinner" jag inte med det som behövs göras. Allt kanske handlar om att prioritera i slutändan, vad vet jag :-P...

I dag hade jag tänkt gå upp vid 10-tiden. Men som vanligt va jag alldeles för trött när klockan ringde så jag låg kvar i sängen tills att klockan va nästan 12.
Jobbade mellan 13-17. Bytte ju dag så jag e ledig i morgon i stället. Så skönt.

Nä jag kom hem i dag fixade jag o donade lite här hemma. Så nu e det faktiskt fint här hemma. Nästan så att det e mysigt o vara hemma för en gångs skull ;-)...

I kväll har jag o Carin vart ute o gått sen fikade vi. Va riktigt skönt med en promenad i rask takt. Varför gör man inte det oftare?? Antar att tiden spelar in där också ;-)...

Som sagt, ledig i morgon. Ev blir det bowling med Sebban, Danielle o Maria.

Nu blir det slappa lite vid datorn sen sängen. För i morgon SKA jag komma upp. Hade tänkt o tvätta lite, om tiden finns vill säga ;-)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0